Etiketler

22 Mayıs 2012 Salı

Erken Kaybedenler- Emrah Serbes


“…tecrübe ıstıraptır güzelim ve zannettiğinden çok daha fazla ıstırap çektim. İstersen daha sonra yine araşalım, daha 64 dakika bedava konuşma hakkım var çünkü.”



Emrah Serbes’i Behzat Ç.’yi yazan adam olarak tanıdım. Sonra bu adam başka neler yazmış diye baktım. Son Hafriyat’ı okuyacaktım. Kitapçıda şöyle bir göz gezdirirken anladım ki o kitap Behzat Ç’ nin izlediğim tatsız tuzsuz sinema filmimin hikâyesiymiş. Ben de Erken Kaybedenler’i okudum. 

Erkek ergen hikayeleri yazmış Emrah Serbes. İçinde sekiz tane öykü var. Karakterlerin yaşları değişiyor ama loser tipler hepsi. Ergenlerden biri de kendi için aynı kelimeyi kullanıyor. Kendi halini tanımlamak için Redhouse’tan buluyor “loser’ı. Ama hepsini sevdim karakterlerin. Okurken bolca eğlenip biraz da hüzünlenlendim. Aslında kadın erkek fark etmiyor. Çocukluktan ergenliğe geçiş çok hüzünlü bir şey. Ergenlik ise pis bir şey. 

 Bir çırpıda okudum. En şanslı kitaplarımdan biri oldu. Sadece 2 kere metrobüse bindi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder